Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене с Алфа 147 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    28 -32 ? Кое му е нормалното? Предполагам си пропуснал 0-лите на края.

    Налягането трябва да е 300 бара на празен ход, а в момента когато въртиш трябва в рамките на 1 секунда да направи 80 - 100 - 150 и да запали. Това с охлаждането на помпата не виждам какво общо има ама както и да е. За да си сигурен, че имаш налягане при старт развий едната тръбичка към дюзата за високото и завърти. Трябва да хвърля яко нафта. Но първо с диагностиката де. И тя си показва.

    Когато не пали замерете датчика на коляновия вал. Дори само съпротивлението му измерете. По принцип с осцилоскопа най-добре. Тези неща не се гадаят. Измерват се
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Значи казваш че може да е помпа? Ами дюза примерно?

      ---------- Post added at 16:56 ---------- Previous post was at 16:54 ----------

      Имам предви не е помпа според теб?

      Comment


      • #18
        Ако е една дюза проблемна ще запали. А не вярвам всички да са се отекли. Провери си налягането при въртене.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          .

          Когато не пали замерете датчика на коляновия вал. Дори само съпротивлението му измерете. По принцип с осцилоскопа най-добре. Тези неща не се гадаят. Измерват се
          oem С какво се замерва датчика , какво трябва да е съпротивлението и при какви показатели е за смяна .
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #20
            Много е вероятно да е от датчика.
            Не съм разбирач - просто при мене бяха абсолютно същите симптоми. Ако загася колата и след това я запаля - няма ядове. Изчакам ли 5-10 мин - само върти стартера без да пали. Когато поизстине - пали.
            (има вероятност ако е датчика, в един момент да почне да гасне в движение).

            Когато го направи тоя номер не лошо да се закачи на компютър. При мене показваше (на коляновия вал) брой обороти = 0 !! При тва положение ЕКУто спира подаването на гориво.

            Та и мене ме хвърлиха в джаза с помпата за високо налягане, но за щастие се оказа датчика -около 130-140лева струва със смяната.

            Успех Колега!
            sigpic
            Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

            Comment

            Working...
            X