28 -32 ? Кое му е нормалното? Предполагам си пропуснал 0-лите на края.
Налягането трябва да е 300 бара на празен ход, а в момента когато въртиш трябва в рамките на 1 секунда да направи 80 - 100 - 150 и да запали. Това с охлаждането на помпата не виждам какво общо има ама както и да е. За да си сигурен, че имаш налягане при старт развий едната тръбичка към дюзата за високото и завърти. Трябва да хвърля яко нафта. Но първо с диагностиката де. И тя си показва.
Когато не пали замерете датчика на коляновия вал. Дори само съпротивлението му измерете. По принцип с осцилоскопа най-добре. Тези неща не се гадаят. Измерват се
Налягането трябва да е 300 бара на празен ход, а в момента когато въртиш трябва в рамките на 1 секунда да направи 80 - 100 - 150 и да запали. Това с охлаждането на помпата не виждам какво общо има ама както и да е. За да си сигурен, че имаш налягане при старт развий едната тръбичка към дюзата за високото и завърти. Трябва да хвърля яко нафта. Но първо с диагностиката де. И тя си показва.
Когато не пали замерете датчика на коляновия вал. Дори само съпротивлението му измерете. По принцип с осцилоскопа най-добре. Тези неща не се гадаят. Измерват се

Comment